Moje dáta
Tvorba revolučných digitálnych riešení s využitím osobných údajov z verejnej správy. Máš nápad ako využiť dostupné údaje z verejnej správy na vytvorenie inovatívnej digitálnej platformy pre občanov alebo podnikateľov? Chceš byť pri vzniku pripravovaného digitálneho riešenia s názvom „Manažment osobných údajov“ (MOU) a dokonca navrhnúť jeho možnú nadstavbu?
- Prize money pre víťaza: 3000 €
- 23. - 24. Jún 2023
- Campus City, Bratislava
Aftermovie
Východisková situácia
Ministerstvo investícii, regionálneho rozvoja a informatizácie SR (MIRRI SR) v rámci Dátového programu realizuje projekt MOU – Manažment osobných údajov, alebo mobilnú aplikáciu pre občanov a podnikateľov, ktorá umožní:
- Zdieľať údaje, ktoré o občanoch a podnikateľoch eviduje verejná správa (potvrdenie o návšteve školy, potvrdenia zo sociálnej poisťovne, digitálne doklady a pod.)
- Prístup k údajom na základe súhlasu cez otvorené API
- Vytvárať takzvané služby „tretích strán“ (bankový sektor, dopravcovia, telco, IT, startupy)
Počet aplikácií tretích strán, ktoré postaví komunita nad otvoreným API informačných systémov vo verejnej správe patrí ku kľúčovým výkonnostným indikátorom Národnej koncepcie informatizácie verejnej správy a súvisiacich programov.
Realizáciou hackathonu dôjde k výraznému zvýšeniu zapojenia komunity do prípravy nových digitálnych riešení pre občanov a podnikateľov, či dokonca k vytvoreniu novej pridanej hodnoty pre občanov a podnikateľov.
API MOU je založené na Solid Project. Chceme pomôcť zakladateľovi internetu Tim Bernes-Leemu ho “opraviť”, aby sa s dátami narábalo férovejšie s ohľadom na súkromie a aby ich mali používatelia pod kontrolou. Spoločne ukážeme, že nové typy služieb, ktoré môžu podniky vytvárať nad touto vylepšenou verziou internetu, majú prínos.
Cieľ hackathonu
Témou hackathonu je experimentovanie s možnosťami využitie dostupných údajov z verejnej správy na základe súhlasu občanov. Potenciál inovácií nie je ohraničený! Zámerom je objaviť a preskúmať nové príležitosti a prípady použitia a priniesť nové a nekonvenčné pohľady a perspektívu.
Výzva hackathonu
Navrhni prototyp, t.j. nadstavbu informačného systému Moje dáta, vďaka ktorej bude možné vybrané údaje využiť k vytvoreniu nových a užitočných digitálnych riešení pre občanov alebo podnikateľov. Prvé, druhé a tretie výherné riešenie bude ocenené finančnou výhrou.
Typy očakávaných digitálnych služieb:
- Služby vo verejnom záujme - buduje ich občianska spoločnosť na neziskovom princípe.
- Služby, ktoré riešia životné situácie.
Bonusová výzva – odmena mesiac v Campus Cowork Binarium zadarmo
Navrhni prototyp, t.j. nadstavbu informačného systému Moje dáta, vďaka ktorej budú môcť subjekty tretích strán získať prístup k údajom verejnej správy, implementovať ich do inovatívnych služieb a tak poskytnúť pridanú hodnotu občanom, či podnikateľom. Výherné riešenie bude ocenené cenou poroty.
Typy očakávaných digitálnych služieb:
- Komerčné služby - ktoré budú ponúkať novú pridanú hodnotu za odplatu pre občanov a podnikateľov
Očakávané riešenie
5 oblastí projektu MOU, podľa ktorých sú následne členené biznis služby realizované v projekte MOU.
- Spravovať svoje údaje
Ako dotknutá osoba chcem mať prístup k svojím údajom a byť informovaná o ich zmene či vymazaní. Chcem mať možnosť žiadať o ich opravu alebo vymazanie. - Využiť svoje údaje
Ako dotknutá osoba chcem, s víziou lepších služieb, umožniť zdieľanie svojich osobných údajov na základe môjho súhlasu a aktívne rozhodovať o ich ďalšom využití. - Sledovať prístupy k svojim údajom
Ako dotknutá osoba chcem rozhodovať o obmedzení spracovania svojich osobných údajov, byť informovaná o prístupe k nim a mať možnosť namietať ich spracovanie. - Efektívna a bezpečná komunikácia
Ako správca IS MOU chceme efektívne spravovať služby, poskytovateľov aj konzumentov, aby sme vedeli zabezpečiť autenticitu a bezpečnosť údajov. - Overenie digitálnych konceptov
Chceme overiť moderné digitálne koncepty verifiable ID, smart contracts, adresné služby, inteligentný asistent, aby sme mohli poskytovať lepšie služby.
Príklady možných tém
navrhovaného riešenia
Hlavná výzva
- Narodenie dieťaťa na území SR / v cudzine
- Odchod do dôchodku
- Presťahovanie
- Založenie obchodnej spoločnosti
Bonusová výzva
- Zľavy pri cestovaní pre študentov / dôchodcov
- Založenie bankového účtu
- Vybavenie úveru / hypotéky pre FO a PO
Výhercovia
Prvé miesto
Tím Valec
Opis riešenia:
„Riešenie uľahčujúce onboarding firiem, malých a stredne veľkých podnikateľov do MOU aplikácie pomocou moderných technológií a overených UX princípov.“
Druhé miesto
Tím MeltFlex
Opis riešenia:
„Ich riešenie môžu občania využiť najmä v krízových životných situáciách, kedy nutne potrebujú pomoc lekárov.“
Tretie miesto
Tím Grizzly (aka Wezeo II)
Opis riešenia:
„Navrhli riešenie, ktoré zlepšuje registráciu do aplikácie Manažmentu osobných údajov a uľahčenie vyplnenia potrebných dokumentov, ktoré občania potrebujú pri komunikácii s úradmi.“
Často kladené otázky
Kto je zadávateľ hackathonu?
Zadávateľom a zároveň vlastníkom témy hackathonu je Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie SR (ďalej MIRRI).
Čo je definícia tímu?
Odporúčaná veľkosť tímu je 2 až 5 ľudí (na základe historických skúsenosti z organizácie hackathonov doma aj v zahraničí). Odporúčané role v time sú:
TECH účastníkom sa rozumie účastník, ktorý spĺňa aspoň dve kritériá z nasledovných: zvládne písať kód, tj ovláda akýkoľvek programovací jazyk, ovláda dizajnové nástroje, dokáže vytvoriť online prototyp, má vyštudovanú výpočtovú techniku.
BIZNIS účastníkom sa rozumie účastník, ktorý vie navrhnuté riešenie projektovo manažovat počas hackathonu a na záver, počas finálovej prezentácie, vie riešenie “predať” porote.
Samozrejme, ak účastník tímu nesplní ani jednu z vyššie uvedených kritérií, stále môže preukázať drive, ambíciu, má nápad, je kreatívny, je na hackathone vítaný a nie je diskvalifikovaný.
Aké sú vhodné role pre naše hackathony?
Pri našich hackatonoch nie je cieľom naprogramovať celé riešenie, ale priniesť jeho ucelený koncept. Zároveň je dôležité pri tvorbe a prezentácii riešenia myslieť a dbať na jeho realizovateľnosť, ktorá má veľkú váhu pri rozhodovaní poroty o víťaznom riešení. Ešte pred príchodom na hackathon si zadefinujte role v tíme. Snažte sa využiť silné stránky každého člena. Ak v tom budete mať jasno, ušetríte si čas a nepohádate sa Jeden človek samozrejme môže zastávať aj viacero rolí.
Analytik
Myslí analyticky a vie rýchlo pochopiť a zakresliť procesy, či dátové štruktúry. Pri hľadaní technických riešení v akomkoľvek biznise sa totiž často príde na to, že problémom sú zlé procesy. Je teda dobré mať ich zakreslené, rozumieť im, navrhnúť vhodné úpravy a až potom navrhovať technické riešenie.Dizajnér
Rozumie dizajnovému procesu a vie, že jeden obrázok je viac ako tisíc slov. Náčrtmi či wireframami rýchlo zhmotní navrhovaný produkt. Ľahšie sa tak iterujú nové nápady a riešenia sa dajú otestovať s používateľmi. A či ostanete iba pri náčrtoch, alebo dizajn vyladíte, stále máte skvelú formu prezentácie vášho produktu.Technik
Rozumie technickým veciam. Ak sa napríklad navrhuje softwarový produkt, môže to byť softvérový architekt alebo programátor, ktorý navrhne technickú architektúru riešenia. Naprogramované veci sú plusom, ale nie cieľom. Ak sa rozhodnete niečo programovať, zamerajte sa iba na časti, ktoré určite stihnete dokončiť a odlišujú vás od konkurencie.Produkťák
Rozumie biznis potrebám a problémom zákazníka. Spoluprácou a spájaním informácií od ostatných členov tímu potom smeruje výsledný produkt tak, aby riešil problémy ako zákazníka, tak aj koncového používateľa a bol realizovateľný v stanovenom čase a rozpočte.Obchoďák
Aktívne komunikuje a prezentuje váš tím počas hackathonu a najmä predá váš produkt pri záverečnej prezentácii porote. Verí vášmu produktu, vie vyzdvihnúť jeho silné stránky, adresovať biznis problémy zákazníka a vyzdvihnúť výhody pre koncových používateľov.
Môžem meniť zloženie tímu aj počas hackathonu?
Zloženie tímov sa môže meniť pred hackathonom. Zloženie tímov je nemenné počas hackahtonu, to znamená, že nemôžu počas hackathonu, po oficiálnej registrácii a check-in pribudnúť nový člen tímu, ktorého meno alebo emailová adresa neboli uvedené pri registrácii alebo pri check-in v úvodný deň podujatia.
Čo sa bude diať po vyplnení prihlášky?
Akonáhle odošleš svoju prihlášku, do 24 hodín ťa kontaktuje (či už mailom, alebo telefonicky) člen tímu hacknime.to s ďalšími informáciami a postupom.
Môže sa stať, že ma nevyberú na hackathon?
Ak sa prihlásiš po naplnení kapacity, je možné, že nebudeš na hackathon vybraný ako súťažiaci. Uplatňujeme princíp "First come, first served".
Aké sú výberové kritéria na súťažiacich? Čo musím splniť?
Odporúčané kritériá na účastníka sú:
skúsenosti v oblasti IT,
skúsenosti v oblasti dizajnu,
skúsenosti v oblasti biznisu,
skúsenosti v oblasti tvorby aplikacii a prototypov,
skúsenosti z práce v “šprintoch”,
študenti s nápadmi,
skúsenosti z iných hackathonov,
skúsenosti zo zahraničia, najmä z IT, TECH, dizajn biznisu, startup odvetvia.
Ak má človek drive, má nápad alebo rozpracované riešenie, je vítaný.
Čo je konflit záujmov?
Konflikt záujmov predstavuje situáciu, pri ktorej osobný záujem motivuje alebo môže motivovať porotcu/mentora/zamestnanca organizátora/vlastníka témy/súťažiacich konať proti najlepším cieľom hackathonu. Zapájanie sa týchto osôb do činností, pri ktorých dochádza ku konfliktu záujmov, resp. pri ktorých by mohlo dôjsť ku konfliktu záujmov, nie je povolené. Medzi takéto činností patrí:
ovplyvňovanie mentorov a poroty s cieľom zisku pre seba alebo blízku osobu, ekonomického alebo iného prospechu,
ovplyvňovanie osôb pracujúcich u organizátora, ministerstva alebo v spoločnosti, ktorá má dodávateľské alebo partnerské vzťahy s organizátorom,
úmyselná úprava riešení mentorom, resp. prípadný jednostranný mentoring v prospech niektorých riešiteľov,
zloženie súťažného tímu mentorom, porotcom alebo osobou pracujúcou pre organizátora, vlastníka témy alebo ministerstvo,
a iné.
Ak riešiteľ zistí konflikt záujmov, je povinný bez zbytočného odkladu a preukázateľným spôsobom informovať o konflikte záujmov. Ak riešiteľ neoznámi okolnosti, ktoré by mohli viesť ku konfliktu záujmov, bude táto skutočnosť samotná predstavovať porušenie týchto zásad a možná diskvalifikácia súťažného tímu na hackathone. O diskvalifikácii rozhoduje organizátor.
Ak mám menej ako 18 rokov, môžem sa zúčastniť akcie?
Osoba mladšia ako 18 rokov, je oprávnená zúčastniť sa na podujatí len po vyplnení a odovzdaní informovaného súhlasu rodiča/zákonného zástupcu organizátorovi alebo s doprovodom rodiča/zákonného zástupcu, počas celej doby trvania podujatia.
Dokedy sa môžem ako účastník prihlásiť?
Tímy alebo jednotlivci sa môžu prihlásiť do 20. Júna 2023 alebo do naplnenia kapacity.
Aká je kapacita účastníkov?
Kapacita je maximálne 60 účastníkov.
Ako sa bude hodnotiť najlepšie riešenie na hackathone?
Splnenie zadania / Relevantnosť/ Funkčnosť:
Skóre od poroty: 1 až 35
Riešenie / POC / MVP / Softvér súvisí s témou hackathonu a definovaných výziev
Riešenie / POC / MVP / Softvér funguje a spĺňa aspoň základné užívateľské funkcie
Nápad / Originalita, Jedinečnosť, Kreativita
Skóre od poroty: 1 až 10
Aká kreatívna je myšlienka Riešenia / POC / MVP / Softvéru?
Ako je Riešenie / POC / MVP / Softvér / Originálne?
Je to niečo, čo sa ešte nerobilo, jedinečné aj voči konkurencii?
Používateľská skúsenosť / Pridaná hodnota (prípadne technický návrh pre riešenia bez frontendu)
Skóre od poroty: 1 až 15
Je celková používateľská skúsenosť intuitívna?
Dáva Riešenie / POC / MVP / Softvér z používateľského UX hľadiska zmysel?
Aký bude dopad (z pohľadu rozsahu) a pridaná hodnota Riešenia / POC / MVP / Softvéru pre cieľovú skupinu?
Realizovateľnosť / Implementovateľnosť / Životaschopnosť
Skóre od poroty: 1 až 35
Naozaj Riešenie / POC / MVP / Softvér funguje? Je Riešenie / POC / MVP / Softvér ľahké škálovať? Potenciál riešenia byť skutočne zrealizované so zdrojmi, ktoré sú reálne k dispozícii
Ako relevantné je využitie resp. použitie Riešenia / POC / MVP / Softvéru v praxi, na vyriešenie zadanej výzvy
Odprezentovanie riešenia porote
Skóre od poroty: 1 až 5
Kvalita prezentácie, vizuálna stránka, obsah, podanie informácii zaujímavou formou
Maximálny počet bodov, ktoré môže získať riešiteľský tím je 100 bodov.
Čo sa stane v prípade, že účastnícky tím príde na hackathon s vopred pripraveným riešením?
Súťažný tím môže prísť na hackathon s predpripraveným riešním, ale musí byť viditeľné preukázané, že vďaka hackathonu, konzultáciám s mentormi a expertami prišlo k progresu a vylepšeniu jeho predpripraveného riešenia do finálnej podoby smerom k požiadavkám Vlastníka témy. Bude sa hodnotiť progres medzi predpripravenym riešením pred hackathonom a finálnym riešením, ktoré bolo odovzdané porote počas hackathonu.
Ak má súťažný tím predpripravený prototyp či riešenie, je povinný ho zaslať minimálne 3 dní pred hackathonom na kontrolu (napr. cez kód na Github link alebo inak (opis, link na web a iné možnosti))
Organizátor zaznamená predpripravený prototyp či riešenie a informuje o ňom členov mentorského tímu a poroty, v zložení: Vlastník témy + Organizátor + 2 vybraní experti
Účastník v rámci submission form pre porotu v rámci hackathonu opíše, aké riešenie mal predpripravené pred hackathonom (napr. cez kód na Github link alebo inak) a ako ho vylepšil v rámci hackathonu (opäť extovo aj cez Github link alebo inak). Všetci súťažiaci budú mať k dispozícii jednotnú submission form.
Porota v rámci hodnotenia porovná finálne riešenie s predpripravenym riešením a vyhodnotí finálne riešenie na základe: “Základné hodnotenia, bodová stupnica pre porotu”.
Môžu ma diskvalifikovať?
Súťažný tím môže byť diskvalifikovaný organizátorom ak je pristihnutý pri podvádzaní, kopírovaní riešení iných súťažných tímov, vyhotovovaní audio video záznamov, plagiátov a iného typu kopírovania ďalších súťažných tímov, zneužívania informácií iných súťažných tímov, nelegálne získané údaje a dáta od iných súťažných tímov, vytvárania obsahu so zámernom poškodzovania účastníkov alebo inak porušuje etiku súťaženia. Ktokoľvek bude svedkom neférového správania, informuje o ňom organizátora.
Podozrenie na diskvalifikáciu nahlasujú členovia súťažných tímov, prípadne mentori alebo tím vlastníka témy či Organizátora. Podozrenie na neférové správanie sa nahlasuje osobne Organizátorovi. Následne je tím / člen tímu, ktorý sa dopustil porušenia pravidiel, vyzvaný opustiť miestnosť, kde sa hackuje. Pre hladký priebeh a pokračovanie hackathonu budú o diskvalifikácii súťažného tímu zvyšní aktéri upozornení cez najbližšiu prestávku na občerstvenie.
Môžem so súťažným tímom odstúpiť aj počas hackathonu?
Odstúpenie súťažných tímov je možné kedykoľvek v priebehu trvania hackathonu. Zlúčenie súťažných tímov nie je možné od momentu úvodného check-inu súťažných tímov. Tím, ktorý má záujem odstúpiť, musí osobne upovedomiť organizátora.
Je možnost hackovať počas fyzického eventu aj online?
Pri fyzickom hackathone sa vyžaduje osobná účasť timu. V prípade potreby, alebo životnej situácie, je možnosť, aby člen súťažného tímu hackoval online.
Je účasť na hackathone spoplatnená?
Účasť tímov je bezplatná. Všetko potrebné zastreší Organizátor.
Môže sa hackovať aj cez noc?
Áno, je možnosť hackovať celú noc.
Organizátor neposkytuje spacáky, matrace, postele ani iné ubytovacie kapacity priamo na mieste konania hackathonu. Pitný režim alebo sprcha sú k dispozícií počas celého trvania hackathonu. Každý súťažný tím má jednu vyhradenú kartičku, s ktorou sa môže dostať z priestoru a do priestoru určeného na hackovanie, kedykoľvek počas trvania hackathonu.
Čo si musím ako účastník zabezpečiť a čo budem mať k dispozícií?
Účastník si musí priniesť vlastný notebook, prípadne iný hardware, ktorý potrebuje na riešenie úloh. O zvyšok bude postarané Organizátorom, tzn. štandard je dostupné wi-fi pripojenie, celodenné jedlo (formou bufetu, raňajky, obed, večera, snack + pitný režim). Organizátor nehradí náklady súvisiace s ubytovaním, ani cestovné náklady.
Ak chce riešiteľ hackovať počas noci, má takú možnosť. Organizátor neposkytuje spacáky, matrace, postele ani iné ubytovacie kapacity priamo na mieste konania hackathonu. Pitný režim alebo sprcha sú k dispozícii počas celého trvania hackathonu. Každý súťažný tím má jednu vyhradenú kartičku, s ktorou sa môžu dostať z priestoru a do priestoru určeného na hackovanie kedykoľvek počas trvania hackathonu.
Organizátor a Vlastník témy zabezpečí súťažným tímom čo najviac informácií, potrebné k riešeniu zadaných výziev počas hackathonu. Všetky informácie a podklady sa budú týkať témy hackathonu. Napríklad:
opis spoločenského problému,
dátový prieskum,
mediálny výstup,
datasety,
skúsení mentori a experti.
Aký je oficiálny jazyk hackathonu?
Oficiálny jazyk je slovenčina. Niektoré keynote prednášky či workshopy však môžu byť aj v anglickom jazyku.
Ako je zabezpečená strava počas podujatia?
Organizátor hackathonu garantuje teplú stravu, studené pokrmy či snacky formou bufetov počas celého trvania hackathonu. Takisto bude k dispozícii pitný režim.
Prize money pre víťazné tímy
Prvé tri miesta, ktoré porota vyhodnotí ako najlepšie budú ocenené prize money nasledovne:
Prvé miesto : 3000 Eur
Druhé miesto: 2000 Eur
Tretie miesto: 1000 Eur
Čo nasleduje po hackathone (ak vyhrám)?
S najlepšími tímami bude prebiehať dialóg smerom k implementácii riešenia s cieľom splnenia potrieb vlastníka témy.
Čo to vlastne znamená "vyhrať hackathon" a komu čo musí víťazný tím odovzdať?
Víťazné tímy uzatvárajú na svoje riešenia, ktoré vznikli na hackahone Licenčnú zmluvu (licencia sa týka iba toho, čo vzniklo počas hackathonu). Ide o nevýhradnú licenciu, ktorá je ohraničená územím Slovenskej republiky a časovo neobmedzená, to znamená, že vôbec neobmedzuje autora v šírení svojho diela v rámci svojich komerčných aktivít. Naopak vlastník témy (vždy inštitúcia verejnej správy) je oprávnená šíriť licenciu v záujme hospodárnosti v rámci verejných inštitúcií. Autor zostáva vlastníkom diela, vlastník témy disponuje len takouto nevýhradnou licenciou. Navyše, ak sa výherné tímy nedohodnú na implementácií víťazného riešenia s Vlastníkom témy, víťazné prize money nemusia vrátiť späť Organizátorovi.
Chceš byť pri ďalšom kroku
k digitalizácii Slovenska?
Prize money
- Prvé miesto 3 000 €
- Druhé miesto 2 000 €
- Tretie miesto 1 000 €
Stačí vyplniť registračný formulár a následne vás budeme včas kontaktovať so všetkými detailami, dostanete všetky informácie o súťaži, aktuality a podrobnosti o výzve.
Dagmar Ceľuchová Bošanská
Zakladateľka Alistiq; Odborník na digitálne inovácie a digitálne služby
Je zakladateľkou spoločností Alistiq a občianskeho združenia Futuristiq. Je expertkou na inovácie a digitálnu transformáciu s dlhoročnými skúsenosťami. V dátovej ére pomáha štátom a mestám prichádzať s novými riešeniami a pridanou hodnotou pre občanov a podnikateľov. Vyštudovala informačné technológie, mobilné komunikácie a štatistické spracovanie signálov na Viedenskej technickej univerzite, kde pôsobila aj vo vedeckom tíme na vývoji simulátorov technológií pre bezdrôtové siete štvrtej generácie. Aktuálne sa venuje reformám a projektom pre dátami riadené štáty a mestá.
Michaela Galia Pallayová
Vedúca oddelenia Dátovej kancelárie | MIRRI; Dátový expert
Michaela Galia Pallayová je expertkou na právo a legislatívu so zameraním na informačné technológie a zároveň vedúcou oddelenia Dátovej kancelárie, ktoré ako inovatívne oddelenie zacielené na rozvoj e-Governmentu pôsobí na základe Národného projektu na Sekcii informačných technológií verejnej správy MIRRI. Ešte počas štúdia práva začala pôsobiť na Ministerstve pôdohospodárstva Slovenskej republiky, kde mala možnosť aktívne prispievať k tvorbe národnej i európskej legislatívy. Následne pôsobila v súkromnej oblasti, kde si v praxi vyskúšala fungovanie štátnej správy pri vybavovaní rôznych podaní, návrhov a podnetov, vrátane úskalí a možností využitia digitalizácie. Aktuálne zúročuje svoje znalosti z aplikačnej praxe v oblasti digitalizácie a zdieľania údajov a rozvíja ďalšie možnosti využívania výdobytkov moderných informačných technológií v oblasti verejnej správy na Sekcii informačných technológií verejnej správy MIRRI.
Juraj Bárdy
Expert na digitálne inovácie vo verejnej správe; Odborník na digitálne inovácie a digitálne služby
Je expertom na digitálne inovácie vo verejnej správe. Na Žilinskej univerzite získal titul z odboru informačné a riadiace systémy, aplikovaná informatika. Počas svojej doterajšej kariéry sa podieľal na príprave novej Národnej koncepcie informatizácie verejnej správy za oblasť Riadenie údajov a Big data SK (2015-2016) a príprave strategického dokumentu pre oblasť rastu digitálnych služieb a oblasť infraštruktúry prístupovej siete novej generácie 2014 – 2020, ktorý určil postup Slovenska v rozvoji eGovernmentu a bol základom pre Operačný program Integrovaná infraštruktúra (2013-2014). Spolupracoval aj na návrhu riešenia a dohliadal nad implementáciou národného eHealth riešenia v Kosove (2011-2015).
Vojtech Bálint
Solution Architect | DXC Technology; Architekt riešenia MOU
Vyštudoval Fakultu matematiky, fyziky a informatiky na Univerzite Komenského, kde absolvoval aj doktorandské štúdium. Od roku 2008 pracuje pre spoločnosť DXC Technology na pozícii Solution Architect. Je architektom riešenia MOU. Jeho cieľom je prepájanie biznisu, aplikačného a technologického pohľadu s dôrazom na hodnotu, ktorú to prináša zákazníkovi. Už viac ako desať rokov sa venuje agilným metódam vývoja, aj v prostredí eGovernmentu. Svojimi znalosťami a skúsenosťami sa podieľal na návrhu a implementácií projektov pre ZSSK - Inovácia systému komplexného vybavenia cestujúcich, Colné riaditeľstvo, ďalej pre Ministerstvo vnútra - Mobilná lustrácia a Národná evidencia vozidiel, pre Ministerstvo spravodlivosti - Informačný systém registra úpadcov, pre Ministerstvo vnútra – Entry Exit System, pre sociálnu poisťovňu – elektronická PN a pre Ministerstvo informatizácie – Manažment osobných údajov.
Zuzana Čepcová
Head Of Marketing Automation & Customer Experience Consultant DataConcept
Pracuje ako tím líderka oddelenia marketingovej automatizácie v DataConcepte, kde okrem samotnej automatizácie rieši aj tvorbu kampaní s využitím zákazníckych dát. Počas svojho dlhoročného pôsobenia spolupracovala s klientmi ako Raiffeisen BANK, Železničná spoločnosť Slovensko, poisťovňa Dôvera, Cisco a HB Reavis. Zároveň pôsobí ako konzultantka, čo znamená, že usmerňuje klientov a pomáha im tak vďaka správnemu využitiu dát zefektívniť marketingovú komunikáciu. V minulosti zastávala aj pozíciu kampaňového manažéra, podieľala sa na tvorbe PPC kampaní, personalizácii webov a riadení priamej e-mailovej komunikácie.